Till dig..

..Daniella Maria Veronica Tahan
jag förstår vad jag gjorde för fel
jag menar, jag fattar att du hatar mig
jag trodde det skulle bli bättre med tiden men,
ditt och mitt kappitel är nog slut för längesen
jag kommer aldrig glömma dig, jag älskar dig

hur ska jag klara mig nu, på egna fötter och ben
du var allt för mig gumman men du vägrar o se
vad du betyder för mig, och vem du var för mig
du var min fina fru men saker förändras snabbt för dig så,
jag måste nu förstå att det aldrig blir vi igen
men för mig framstår du ändå som en allra bästa vän
hur ska jag klara mig nu? alla gånger som du fanns
jag gjorde många misstag men jag fick jämt en andra chans
men kommer du ihåg alla nätter som du rädda mig?
vafan fick du tillbaks? jag sa bara att jag älska dig
men inget räckte till, det blir nog aldrig vi igen
det var du o jag mot världen men nu hatar du mig
fan asså, jag har förlorat min ena halva
jag är ensam är du lycklig, fan vad jag saknar
tiderna med dig kommer alltid få mig att le,
men det är nåt som fattas, tiderna ska va fler

aldrig har jag träffat nån som du
vill att det ska vara precis som förut
du va speciell som en fru och bästa vän
bara med dig känner jag mig hel igen

jag har mina vänner, men du var så cool
du fanns alltid där och satt högst upp på tron
jag såg upp till dig, du visste hela tiden rätt
vad du än sa, så hade du min fulla respekt
jag saknar våra tider, jag saknar våra minnen
men lova att komma ihåg mig när jag svävar där i himlen
du svarar inte i telefon, du ignorerar mig helt,
så nu vill jag ha ett svar, var allt bara mitt fel?
jag vet inte vad jag ska säga för att få dig tänka till
döden kommer närmre, och jag börjar vänta in
du var min medicin, du gjorde mig alltid frisk
jag är inte din älskling, men du är faktiskt min,
föralltid, ett ord jag aldrig litat på,
men med dig blev saken annurlonda jag började faktiskt tro på't 
och jag ångrar mig inte idag,
du byggde upp ett förtroende, men det har rasat idag

aldrig har jag träffat nån som du
vill att det ska vara precis som förut
du va speciell som en bror och bästa vän
bara med dig känner jag mig hel igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback