Från Medborgarplatsen te Humlegården (stadsvandring)

Okej saken är klar nu går sweeticandybloggen igång igen, får man höra ett wiho? :D
HAha såhär ser jag ut idag :D ----^
Förresten kan jag berätta om gårdagen, igår så slagga jag hos niccy alltså från söndag te igår, sen tog vi bussen ner te TumbaC mötte Natty,Cassy,Ebby och Jowy :) sen vare typ samling vid inochfinn, sen gick vi mot tåget, hoppade av i södra och gick te södermalm, sen fick vi en karta och ett papper med frågor, jag gick med Ebby Jowy och Niccy, var ett jävla tjaffs om vem som skulle hålla i kartan menmen vi kom överens teslut, sen typ tog jag 2 bilder med 2 vakter mihihi :'D, sen klättrade jag upp på statyer och grejjor och då var vi typ i gamla stan så vi hade redan passerat slussen sen gick vi vidare te kungsträdgården, där blev vi hungriga och då ville Ebby och Jowy äta på typ någon uteservering medans jag och niccy ville äta på McDonald x'), så vi mötte upp Cassy och NAtty, och då gick vi mot hötorget och åt på McDonalds'et vid Punktshop där på Drottningg. men när vi var vid övergångstället från statsteatern te drottningg. kom vi på att Ebby hade våra plånböcker för att vi inte hade ngn väska, men då hade vi så snälla kompisarsom la ut åt oss sålänge, så jag tog en ckickenmeny, fett intresting iknow :'), sen började vi gå mot kungsträdgården, påväg mot stureplan såg vi en Tv-4bil, så vi fråga om vi fik ställa oss i bilden och ta ett kort och det fick vi :') så a sen typ gick vi vidare mot humlegården och sen var vi ju framme dåra för vi skulle stanna där, men vi sket i typ 3 frågor men vi kom ju iaf i tid :'), sen typ stanna jag och niccy kvar i stan och köpte ett par vita "fjortis" - brillor med strasstenar, och en tröja där det stod I <3 Swedishboys, inget illa menat te ni som är utlänningar alltså ;), sen typ åkte vi hem te niccy och sen vare fotbollsträning :D så vi gick på den efter åkte jag hem duschade åt mat och somnade höhö, aja nu ska jag dra :)  puss hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Natty ;D<3

Wiho! :) <33

2011-05-31 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback