Grönan för första.. 2 .. 3 .. 4 ... och FEMTE GÅNGEN FÖFAN x'''d

Tjeeeeeeeeeenare vaaa?!!?!?!? x''''d

imorgoon ska jag te grönan för vet ni vad att på min avslutning då fick jag ett guldkort i avslutningspresent av mamma och pappa, vilket nicita också fiick så ja vi har varit där en gång och imorgon 2 och på fredag 3 och på lördag 4 och sen lördag nästa vecka blire grönan f´ör femte gången med Nicita Wille Elias Felicia och Mattias, jääääävligt cioolt asso
men nu ska jag snacka med Willhelm alltså nicita så hejdåååå ;********




Älskar dej Elias Lunnestad ♥

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 22:40:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback