Linnea här ;)

Tänkte gästblogga lite, mikiz vet inget så  schh ! å bara för att hon äe sjuk tänkte man skriva lite åt henne ;p. eller nääeh, gör en liten text (a'

MikaelaMarioKihlEkholm, min älskling, mitt allt, jag kanske har sagt det här många gånger men nu äre så att jag faktist menar det ,  J A G  Ä L S K A R  D E J  M E S T ! 
den dagen vi träffades var ju världens bästa dag , inget kan klå den dagen assu, vi har ju hur många minnen som helst, som tillexempel bil resan till dalarna, ouuuff, Glömmer ALDRIG, eller glömmer aldrig något med dej för du är oförglömmlig, Saknar faktist tiderna då det var vii, Fruuh<3Fruuh osv. men jag vill bara att du ska veta att jag älskar dej ända till graven och efter... Glöm mig aldrig, för en sak som är säker är att jag ALDRIG , då menar jag verkligen ALDRIG att glömma dej , du gör mitt liv värt att leva min ängel..
du å jag genom allt huh?

Aja tack att ni tog er tid att läsa detta :) 
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL MIN BLOGG ! ;D 

Nu pallar man inte skriva mer x'd
sååå heråååh,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback