hejsan :)

Hejsan
Svejsan :)


Nu har jag kommit hem från plugget (äntligen), Men snart ska jag göra matten som jag skitit i de närmsta 5/6 leketionerna och sen ska jag följa med philippa och handla lite grejjor från ica, sen om kan ska jag va med Carruh och Linnea och kanske Johanna och sen kommer Nicci hit och sen taggar vi te malmsjö te Felicia Ch´s träniing :) (innebandy) för jag och nicci kanske ska börja (A), men nu ska jag nog göra matten, men jag har en liten fråga till er? jag har börjat tröttna på min design så kan någon som har och kan photoshop fixa en ny? kommentera inlägg isf :) Pooozz :D

Kommentarer
Postat av: S o f i e ♥

har du gjort din design? :O<3

2011-01-28 @ 15:33:56
URL: http://zirres.blogg.se/
Postat av: ex-fruuh

BLOGGA ÄLSKLING ! >.< <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback