Tjjjjjohhhhhooooo ;D :D x) xD

tjohooo :D

Nu är jag hemma, amen fyfan vad grymt ellerhur? (A)
iaf vaknade vid 8 klädde på mig och tagga te fotbollen
asniceigt, iaf tagga hem och duscha efter det.
käka frulle ocksååå, sen messa dannie mig och fråga
om jag var klar och då sa jag att hon skulle ringa mig
så hon gjorde det och nu väntar jag abra på att hon ska
föna håret klart sen taggar jag och möter henne, sen
på kvällen blire chill me bästa linnea (Y) göttgött
sen blire slagg hos morsan, och kanske en linnea
om hon vill de, iaf nu ska jag göra ingenting,
wiiie vilket kul liv jag har nu på morgonen
aja pussss! ;*



blev en bild på mej idag också .. riktigt jävla fin fast näj^^..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ful

2011-02-28 @ 14:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback