Skojiloj :D

shululu :)

Nu kom man precis hem från träning skojiloj det var :), fast riktigt j*vla pinsamt eftersom nicita´s pojkvän Oliver var där och hans kompis och de själva spelar också innebandy så det var grymt pinsamt men sen i slutet började det gå över.. iaf nu förstår jag lite mer med "uppgifterna" på plan asso forward och back och sånt menmen nu ska jag hjälpa pappa med att ta bort papperet från golvet för att vi har precis hållt på renovera i typ en månad så nu e de klart det är helt vitt och fint ;) ser ju alltid så "rikt" ut med vitt om man har flotta möbler till sen dåra x) (enligt mig) men sen hoppar jag i duschen puss ;* ♥

ps. snart har jag en ny design som carru sötnos har fixat kolla hennes blogg hära ---> http://Carruh.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback