känner mig frisk som en nötkärna men ändå ingen romme för mig ååh! :'(

Känner mig frisk som en nötkärna fast inte i halsen dåra, men man får ändå inte dra te romme.. asso ÅH! skulle göra vad som helst för att få åka dit! menmen iaf dagens nyhet idag är att jag funderar på att köpa en ny mobil, men jag säger nte vilken tihihi :D aja kanske blir så iallafall men imorrn om jag är bättre ska linnea komma hit en stund och sen om jag är frisk på fredag blire Diana :) och sen på lördag taggar jag te Adelsö och käkar min oxfilé eftersom farmor fyller 60 jämnt :) men iaf sen får jag mina converse då också är planen, aja vi får se hur det blir med det som sägs nu, nu måste jag nog kolla mina pommes! "en halv kram"


Kommentarer
Postat av: Jessi

krya ! <33

2011-02-16 @ 21:07:08
Postat av: Jessi

krya ! <33

2011-02-16 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback