Gullivers Resa (A)

tjingeling nu är jag hemma :) kom precis hem från heron City med linnea mamma och amina (linneas mamma)
japp vi tog den här bion idag ist för söndag :) filmen var jättebra tycker jag men jag ångra att vi inte valde den dära "sanctum" ist för den verkade ju skithäftig aja filmen vi kollade på hette Gullivers resa 3D så vi fick me oss sådna hära jättefina glassögon med hos hem.. YIPPIE :D aja den handlade om Gulliver som jobbade på posten typ gillade en tjej som hette Darcy som jobbade på hans jobb och han skulle typ bjuda ut henne men han avbröt meningen och tog en lapp ist och sa att han skulle söka jobbet som stog på lappen och då vare typ att han skulle skriva en artikel om bermudatriangeln så då skulle han åka till bermuda och ta en båt därifrån in i triangeln och sen skriva en artikel om det, men när han förs in i triangeln med båten vaknar han upp på en ö med "eldmyror" som han trodde att det var...

men den får 4,5 stjärnor av 5 :) och den får inte en femma för att det inte var så mycket 3D - känsla men sen iaf åt vi också på Amazon/Amazonas minns inte vad det hette x) men iaf åt vi back&white alla fyra och de drack cola medans jag fick en alkoholfri drink ist, superdupergod men a sen gick vi ner te teamsport och jag köpte sådnadär "turkbyxor" kan inte namnet på de så ta inte illa upp för det som är utländska (inget illa menat) iaf de kostade typ 349 så de var ju 50 kr billigare en på Stadium/Intersport yeees.. men iaf imorrn taggar jag te Adelsö så räkna inte med så mycket blogging men nu ska jag nog sova så sov sött pussar ;* (nu är jag helt frisk :D )



som sagt blev de byxor ist för en mobig jag har ju en helt fungerande ändå ;), japp nu vet ni vilka brallor aja puss ;*
och eftersom jag inte köpte den kan ni ju få veta vilken tänkte först köpa en "HTC Desire White" eller en "HTC Legend"
eller "HTC Wildfire Black" eller en "Iphone 4" men typ den billigaste var iphonen och jag vill inte ha den typ .. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback