Fyfyfy jag vill ha vår ju..

åhhhh j*vla pisshora vad mycket snö det är!

"jag vet jag vet" man ska vårda språket.. men det är en såndär piss dag idag..

först har man utveckligsamtal och jag hatar sånt..
sen vare vår längsta dag i skolan idag..
sen äre SNÖ ute när de snart ska bli VÅR..
sen blir jag upptäckt på rasten för att jag är inne så då får jag ingen innerast på fredag..
och sen är jag fucking trött..
och sen har jag en riktigt jävligt jobbig träningsvärk från idrotten igår..

ja, det var väl de flesta jobbiga sakerna idag.. finns säkert mer.. men nu ska jag gå och göra varm oboy och bädda ner mig i soffan pussar ;* <3

Kommentarer
Postat av: M i c h e l l e < 3

Fin blogg,anmäl dej gärna till "dagensblogg" så kanske du vinner!

www.bajenmichan.blogg.se

2011-02-10 @ 21:05:19
Postat av: S A M I R A !

höru mikiz,vårda ditt språk ;) <333

haha, älskar dig tjejen !

2011-02-13 @ 13:16:46
URL: http://samiraahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback