Adelsöö :D

hejsanlejsan :)

nu är jag hemma från Adelsö, det var kul där :) spec att träffa kusinen och hans tjej och de andra i släkten :) när vi åkte dit så var jag 75% säker på attjag skulle få min oxfilé som jag längtat efter och jag var 100 % säker på att jag skulle få mina Converse, men sanningen är att jag fick min oxfilé men inte mina Converse pga att min Faster Anna som skulle köpa de hade helt totalt glömt bort att hon skulle köpa de, så jag och pappa köper i sverige nu ist.. men nu måst ejag gå och kolla på solsidan berättar bara kort vad vi gjorde, äh vi var en hel del ute på is och körde fyrhjuling askul :) och sen var vi ju inne också och vi gick och la oss ganska tidigt .. för alla var trötta -.-' menemn nu måste jag kuta ner te soffan aja puss :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback