Tränaade nyss x)

Tjena hallå gummitå :D

Bloggade ju inte så mycket igår så berättar lite om gårdagen,

Jag vaknade typ vid halv 8 gick upp 9 åt en macka och packa, var jättenoga med att min ögonfransböjare låg i
sminkväskan och olyckligtvis glömde jag den där ändå, men gick iaf till mamma, och då duschade jag och klädde på mig och tralala, sen åkte vi te min pappa och jag sminkaade mig sen åkte vi te Mina kusiner dåra, Madde och Savve, (madelaine och savannah) och vi typ satt och snackade med de, sen gick vi alla te pizzan, jag och jarkko och Elina delade (mamma och jonna följde inte med de var sjuka), vi tog en special, oxfilé ost och skinka GRYMT god ^.^
sen typ åkte vi te Arja och Lars-Åke, då var jag med Emma och Sandra, och sen åt vi där, sen spelade jag Sandra Emma och Angelica <-- (lars-åkes dotter) kort, vi spelade "Tecken" och jag och Emma var på lag och Angelica och Sandra, Och de ägde ut oss TOTALT ;'( menmen det är ju bara ett spel :D, sen droog vi :(, när jag kom hem så typ satt jag vid datorn snacka lite i telefon med linnea :), och blablabla sen sov jag.

Och nu på morgonen har jag precis tränat, tränade på en såndära Cross-Trainer i 26 minuter, (längst av alla i familjen) Mihihi, så alla har tränat idag, och snart ska jag klippa mig typ, och duscha. Och jag skulle vara med Linnea idag,
men kan inte för vi ska grilla med Emma och William Björn och Jenny :D , så du vet om du ser det här linnea..
men nu ska jag kolla faceboook, SeYAAH! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback