tjenare..

hejhej :D

förlåt för ingen blogging nästan så tjenaremors :D
iaf kom nyss hem från spelarmöte? typ. aja skitsamma vare heter, vi satt dära i 2 timmar och lyssnade
på regler och annat roligt höhö ^^ men vi klara oss för vi fick 2 läsk var och bullar och kakord :D
men nu ska jag berätta om min "spytimme"

okej såhär, vi sitter uppe på läktaren i idrottshuset.... oojojojo glömde att säga att vi hade dansdag idag nu fortsätter jag.. vi satt där uppe på läktaren iaf Jag, Nicci, Nicole, Mattiz, Och Wilma, när det var 4:ornas
tur satt jag och nicci och ba jag kommer dö jag kommer dö. när ddet var 5ornas tur så fick vi VÄRSTA kväljningarna Jag och Nicci asso, och omg det kändes som att vi bara skulle spy sen gick vi upp och då kräktes jag inför hela skolan ;$ fast naj så gick det inte till för jag spydde aldrig mohahaha men det andra var dubbelsant, men nu tjatar pappa att jag måste göra matten herrå ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback