Tio saker ni inte visste om mig.

- Jag är känslig fast det kanske inte märks men jag kan verklgien inte kolla mina föräldrar i ögonen utan att gråta.
- Jag går runt och oroar mig i onödan.

- Jag skapar problem i onödan och tar mig oftast ur de på något sätt, men får direkt ett nytt.

- Jag har svårt att uttrycka mig med vad jag menar.

- Jag tycker det är 7kt jobbigt ibland att ha en familj som skämtar 24/7 men det är inte så jätteofta det är jobbigt.

- Jag har aslätt för att börja gilla någon.

- Jag älskar Daniella Maria Veronica Tahan mest i hela den här fucking världen. 
 
- Den BÄSTA tiden PÅRIKTIGT var Våren 2010 med Sofie, Kevin, Oskar, Ts, Tim, Samira, Linnea, Mira och Siri.

-
Efter Daniella älskar jag nicita påve mest, och det där visste faktiskt ingen :).

- Jag blir 7kt advendsjuk när folk tar Nicci ifrån mig.

  Ni kanske visste några saker vafanv vet jag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt taskig!!!!!!!!!!!!! linnea då????

akit i fula danniela !!!!

2011-04-13 @ 09:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback