Ser inte så fotbolloutfitig ut direkt ♥


tjaba tjena!

Just nu har jag tråkigt hahahahahhahaha vad kul fast ne ;/
MEn typ snart börjar min träning ska bli grymt kul eftersom att jag inte varit på ngn träning på skitlänge pga
min fuckin rygg, jag venne vad som hänt den men nåt är det ju och det har inte gått över men vill inte missa fler träningar nu .. :P så ja.. och imorrn ska jag te labbet och ta blodprov.. :/ och senare ska jag vara med min finaa fruuh, och på fredag blire askul för då ska jag först till min kusin som fyller 12 trorja?! aja skitsamma så vi ska dit och lalala och sen efter åker vi te jarkkos mamma och då får jag träffa Emma som jag inte träffat sen somras :D så det blir askuul :D, men nu ska jag gåå ut en liten stund innan träningen så tjarrråååå ppusss;*

ps. Om någon vill göra något ikväll så messaaa mig asso typ vid 8 kan jag asso ;* ♥



som rubriken ser jag inte så fotbolloutfitig ut men de är för att jag är halvombytt typ .. fattas bara en annan munkjacka och mina blåa shorts är i tvätten och pallar inte ha tshirt idag..



Finner bara ett ord just nu, ÄLSKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback