Så gulligt :)

hejhej!

har inte bloggat men har hafy andledning,
igår var jag barnvakt te  kl 00.00 och jag hade astråkigt till Alicia räddade mig och kom över och höll mig sällskap :D vi tittade på film och sjöng singstar och hade jättekul iallafall jag. kan ju bara prata för mej själv ;)
men a sen sov hon hos mig också :) sen kl 08.23 få man ett sms från johanna östberg
"förlåt för jag inte kom igår älskling förlåt förlåt förlåt" SÅ GULLIGT :D men iaf då gick jag och duscha medans Alli låg och sov. Sen när jag kom tbx vaknade hon och vi typ kollade lite film och sen åkte vi te tumbac och där träffade vi johanna och ååååh vad jag blev glad att se henne det var ju måånader sen sist, hon kom bakifrån och kramade igäl mig :D, och sen fick jag en belöning för att jag satt barnvakt och eftersom min mascara är slut så valde jag en mascara tog den hära guldiga med blå text typ Vollum million lashes men jag har inte provat den än för jag blev helt plötsligt dygnförkyld imorse, så nu har jag haft skittråkigt när alicia gick hem men kommer nog inte blogga så mycke mer under tiden jag är förkyld menmen nu fick ni lite att läsa, puss hejdå ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback