Nemeen tjenaretjallo ♥

Nemeeen tjabaaa!!! :D

Igår så sov jag hos nicci för de som vill veta, vi gick upp SKITTIDIGT vid kl 7 fan!
För jag var tvungen att sitta barnvakt åt min lillesyrra asso Frida, så vi tog bussen vid åtta ungefär.
Och sen typ spelade vi fotboll och tralalalla!
och sen typ gick vi te skolaan och skulle köra futtboll :D
men typ då var Gurra Kevin och Albin där och juste han Erik Gurras kusse också !
men vi var inte med doom.. sen typ gick vi hem för vi tyckte det var så kuul tralala!
och typ snart ska bvi äta såå hejrååå! PYSSAR !! ;*****



Höhö nån randombild på moi i niccis mobil x))



Något jag ritade på min gataa med sådnadäära asfallskritor tyyyp??!



Världens finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback