Fullt normalt tycker jag :D

hejhejsan

Jag vet att jag skulle blogga igår men orkade verkligen inte,
iaf hade jag kul hos farmor och farfar, vi åt lamm och rotkfruktsgrateng :D
Och Annelie läste upp ett brev min kusin Ida i USA hade skickat, och det var ungefär 2 sidor långt trorja,
både jag,Farmor,Ida (antons flickvän), philippa och Anneli satt och grät tror pappa också blev lite tårögd, det var så himla fint skrivet verkligen, men idag har jag int egjort så mycket jag har faktiskt bara suttit och häckat vid datorn, pluggat och kollat film, och fixat med min tvätt, så nu har jag världens huvudvärk, kändes som rena paradiset att lämna rummet, kände verkligen att ajg var instängd i mitt lilla rum, ,men nu ska jag försöka duscha bort min huvudvärk, och vet inte om det blir blogga imorrn för jag har träning tror jag, men vi får se, puss ;**

Jag tycker jag är fullt normal som sitter och målar ett påskägg blått med en bläckpenna :D


Så såg den ut innan dåra -.-' :') <3




Jag idag, mitt face är helt sönderproppat med utsmetat smink så no eyes at the picture today ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

åh älskar dig finaste

2011-04-30 @ 01:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback