Det här blev en bok / Dannie :D

Hejhej jag har inte bloggat, men har seriöst inte pallat!

Fredag: Jag och mama gick ner till tumbaC och köpte lite grejjor och typ mat och blablabla.. och när jag vänta på  mamma vi systemet så råkade jag välta omkull vagnen med mina båda småsyskon i, mitt hjärta typ stannade av skräck. Och sen när vi skulle ta bussen hem asso när vi klivit av så sa jag, vart fan är elina och mamma ba men vafan tog du inte henne!? och jag ba neej och börja kuta efter bussen coh sen mamma ba, hahahahahah jag drev hon är med jaarkko, hade serost lust att klippa till henne skitsamma, sen så drog jag ner te tumba igen för pappa hade en överraskning hemma typ så då mötte jag och nicci han i tumba och sen ååkte vi te ica ch jag fick min överraskning och det var faktiskt inte från pappa det var från USA, så alltså vare från Ida :D och det var ett par vita converse blev sjukt glad verkligen :D, sen köpte vi lite godis och tog bussen hem te mig och typ 40 min senare taggade nicci hemmåt.

Lördag: satt jag hemma och typ hade astråkigt för jag väntade på att dannie skulle ringa mej,
sen typ fick jag ett mess från Albin att det var något konstigt i skolan typ ett sönderkrossat fönster så jag och Linnea stack dit och kolla, sen kom typ Siri från ingenstans och vi var emd henne, sen taggade jag Siri Linnea Albin och Jacob H  te filmkedjan och vi köpte lite gott.. och sen typ tagga de hem och linnea också och jag och siri gick en liten bit tsm sen stacvk även hon, för jag skulle möta dannie i bävern, fast hon kom inte.. och sen typ mötte jag Albin och Jacob H igen coh typ de visade mig vägen te dannies område.. och sen gav jag typ upp nästan för jag orkar inte skriva mer så vi säger att jag gav upp så jag gick te busshållplatsen där även jennifer och nicole satt och sen tog jag bussen hem. Och sen typ grillade jag emd mamma och de, och då ringde dannie mig och sa att det varit fel emd deras nätvärk och shit, så jag gick och mötte henne sen gick vi te filmkedjan och köpte klubbor och tog bussen hem och nu skypar vi med Kevin JÖ och Albin aja nu ska jag va social Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback