Bara för att upptadera^^

utseénde
1. vilken ögonfärg har du: ^brun -.-'
2. hur lång är du: 151,8
3. vilken hårfärg har du ? brun svart
4. långt eller kort hår: långt men har löshår fast det är långt..
5. piercingar: öronen snart naveln tihihi
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: gröna eller blå
7. hur lång skulle du vilja vara: 152 typ
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha? blondt/platina eller ljuusbruuna originalfärgen...
9. vill du ha kort eller långt hår: långt fast längree..  :)
10. skulle du vilja ha piercingar: men jaaaaaaaaaa?

senaste du.
11. åt : godis
12. drack: citronsaft
13. du fick sms av och vad de stod: Nicita Bästavän!<3, HAHA VA DRYGT OLIVER SKICKA INTE TBX :O
14. du skrev sms till och vad du skrev? Nicita Bästavän!<3, Fett taskigt :( <3
15. sa: hur skulle jag kunna veta vad jag sa nyss? <-- det sa jag höhö x)
16. kramade: Daniella x) <3
17. kysste: Oskar..?!
19. du spydde: 11 maj 2003 duvet?! men ärligt vilken frågaA?
20. du var sjuk: inte länge sen..

kärlek
21. är du singel: ja..
22. ditt förra förhållande va med: Oskar typ..?!
23. ditt längsta förhållande: 1 år på dagis x))
24. med vem då: Olle och Oskar?!  (inte samtidigt asso)
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Ts..
26. Är du kär just nu ? jag vet inte
27. gillar du någon just nu: vne
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: seriöst och seriöst men typ kanske 1 ?
29. vill du vara singel: ibland, kärlek leder bara t en massa problem .
30. vill du gifta dig i framtiden? Fan vet jag
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän? öh... har ingen? x)

vänskap
32. den som vet mest om dig: Nicci trorja
33. den vän som du har känt längst: Nicci och Oskar
34. allra bästa vän?: Nicita
37. som bor längst ifrån dig: min katt.. kanske? 
38. den du har mest minnen med: Nicci och Oskar?
39. bra vän du inte träffar ofta: Emma o Linda
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu? aa

övrigt
41. musiksmak: typ allt förutom dansband
42. sport du gillar: Fotboll o innebandy
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: bara fråån slääkt x)
46. har du hört att du borde bli modell: nä?
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: mobil :)
48. vem är mest galen i din klass? i blåsvart typ alla.. i rödvit ingen :D
49. brukar du sova med en nalle vid din sida?: ja min mobil :')
50. vad tänker du på just nu: om mamma är hemma nu?


Kommentarer
Postat av: Felicia

älska blogg ! ♥

2011-04-30 @ 12:51:28
URL: http://fhtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback