Snöig vinterdag..

hejsann :D


Hur har ni haft det denna snöiga dag? själv har man ju såklart varit i skolan, typ ingen roligt skoldag eller som alla andra typ, förutom att de var matteprov? och vi skulle ha provet i slöjdsalen?! men iallafall och vi hade rast innan och jag har ju börjat i en annan klass (tyvärr) men iallafall och eftersom att jag är ny kan jag ju nte deras schema så jag kom 5 minuter o fick 10 minuters kvarsittning? och jag är ny också, vad välkommen man känner sig liksom? :O Blir så jävla trött ibland på lärare? och sen hade de sagt till mig att jag skulle få gå i svart grupp satt jag kan vara med nicita, men såklart sjka ju den lärare jag verkligen inte gillar förstöra och säga att jag ska gå i blå? man bah? ähh känner bara nicita i den här klassen?! Nej, blir verkligen förbannad på sånt här men nu ska jag vara social mot Philippa jag e ju hos pappa just nu och hälsar på :) Puss!

/- Jag o Linnea kommer bah ha det BÄST imorgon :D <33

Kommentarer
Postat av: Linnea ;*

klart att vi kommer att ha bby ? ;*<3333

2010-11-25 @ 18:01:31
URL: http://myzoonsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback