OUTIFT :D <3

Helluhsan :D <33

Nu är man hemma från den snöiga skoldagen tahah ;D elr man har väl vart hemma sen 3:an äh inga detaljer, bara ointressant ! menmen i skolan idag har de väl vart okej, fast den klassen jag börja i är INTE kul verkligen SAKNAR min gammla klass!!<3 menmen de är väl jullov snart, men hur har ni haft det idag då? haft svårt att ta sig fram idag huh? tycker jag iaf (A) väldigt kallt idag me tanke på att jag har bara haft tights idag, outiften kan ni få så får ni se själva,



VÄRLDENS SÄMSTA BILD

Men min webcamera e helt CP ska önska mig e ny i julklapp :D menmen

idag bar jag :

Vit skjorta med svart linne midjeskärp och 3 PAR tights

ändå FRÖS jag !!<3 men i skolan drog jag över en canada tröja för att jag frös


Kiss ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback