Jag hatar rubriker lalalalala ;D

Heeej jag vet RIKTIGT dåligt av mig att inte blogga igår men jag hade nicci och sofia här igår :)
Vi gjorde inte så mycket vi satt vid datorn och så.. sen så gick nicci hem och då gick jag och sofia ner
te vivo och handlade 3 cola, 2 paprika, gurka och en gräddfil.. och påvägen hem så mötte vi ts och oskar :D
så de gick hem te mej och vi dunkade mucik och hade rulligt och nu idag så fick man reda på ngt TRÅKIGT
jag ska byta klass till en klass jag ABSOULUT inte vill byta till, men de kanske är bra eftersom att jag har sjunkit längre och längre i skolan.. men sen har jag bara gjort läxan mnmen

CIAO :D <3



JAg :D Tagen nyss ;) <3

Kommentarer
Postat av: ÅSA



Varför håller du för näsan hela tiden? :P

2010-11-24 @ 09:26:25
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback